tue: 09:00 - 21:00; next sunday (28.07): trading day pl

Miło, lekko i przyjemnie – wiosenna kampania w kawiarniach coffeeheaven!

News date: 30 March 2015

Ruszyła najnowsza kampania sieci kawiarni COFFEEHEAVEN. Pod hasłem „Miło, lekko i przyjemnie” kawiarnie zachęcają do tego, by w codziennej bieganinie znaleźć chwilę dla siebie, najlepiej przy lekkiej, wiosennej ofercie, która już od 20 marca króluje w kawiarniach. Motyw „lekkości” znajdzie tam odzwierciedlenie w 3 nowych liniach produktowych – light, owocowych smakach i gamie produktów dedykowanych osobom z problemami zdrowotnymi: wśród innowacji pojawi się mleko bez laktozy oraz ciasto bezglutenowe.
„Bohaterami” wiosennej kampanii COFFEEHEAVEN są 3 nowe linie produktowe. Oferta light reprezentowana jest przez legendarną, zawierającą jedynie 35 kcal w 100 ml kawę Viva Vanilla, serwowaną także na zimno. Towarzyszyć jej będzie szykowany na miejscu jogurt naturalny z musli i musem owocowym, niskokaloryczny muffin z jagodami czy puszysty sernik light z owocami. Linia owocowa zostanie rozbudowana o aromatyczną kawę – Tukan CHAI Caffè Latte o egzotycznym smaku mango oraz Herbatę Premium z dodatkiem truskawek i porzeczek. Kategoria ciast rozszerzy się z kolei o Tort bezowy z żurawiną. Ponadto, od 20 marca pojawią się dwie innowacje z myślą o zdrowiu klientów – wszystkie napoje kawowe w kawiarniach COFFEEHEAVEN mogą zostać przygotowane nie tylko na bazie mleka odtłuszczonego czy sojowego, ale też mleka bez laktozy, a osoby cierpiące na nietolerancję glutenu znajdą w ofercie bezglutenowe Ciasto Czekoladowe, które w wybranych lokalizacjach można spróbować w wersji na ciepło. To nie koniec niespodzianek czekających na Klientów w kawiarniach…, dlatego wiosna w kawiarniach coffeeheaven minie zdecydowanie miło, lekko i przyjemnie.
Zapraszamy!