pon: 09:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (27.10): handlowa en

Wiosenna kampania 50 style!

Data dodania: 9 marca 2016

Multibrandowa sieć sklepów 50 style rozpoczyna promocję wiosennej kolekcji zintegrowaną kampanią reklamową. Multimedialny plan akcji zakłada między innymi spoty w telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych i w przestrzeni sklepowej. Właścicielem sieci 50 style jest Marketing Investment Group, właściciel m.in. sieci Sizeer oraz Timberland.
W całej sieci 50 style ruszyła pierwsza odsłona wiosennej kampania, która potrwa do końca marca. Komunikacja pojawi się w kanałach telewizji Polsat, w Internecie, na witrynach i w instore, a także na stronie 50style.pl. Celem kampanii jest zaprezentowanie bogatej, multibrandowej oferty marki, z której Klienci złożą wiele różnych stylizacji, na wszelkie okazje. Komunikacja opiera się na Hitach Cenowych, dobrze już znanych Klientom 50 style.
Pierwsza odsłona kampanii w telewizji Polsat potrwa do 11 marca. Widzowie kanałów Polsat, Polsat Sport, Polsat Film, Polsat Polo Music oraz Polsat Cafe zobaczą w tym czasie 15-sekundowy spot reklamowy prezentujący wiosenną kolekcję dostępną w całej sieci. Spot (dostępny na kanale 50 style na You Tube) będzie wyświetlany przed znanymi formatami t.j. Wydarzenia, Pogoda, Malanowski i Partnerzy, Pierwsza Miłość, Świat według Kiepskich czy Dancing with the Stars.
W Internecie, kampania 50 style prowadzona jest na portalu Onet.pl, na You Tube oraz na fanpage’u 50 style na Facebooku. W Onecie, spoty marki (15 i 30-sekundowe) prezentowane będą do 27 marca.
Za zakupów mediów oraz kreację kampanii odpowiada w całości Departament Marketingu MIG. Spoty telewizyjne przygotowała firma Smart Studio.